lipca 18, 2020

Olivia Garden "Finger Brush Combo" - recenzja szczotki.

Pozostając w temacie włosów, dziś przychodzę do Was z recenzją najlepszej (jak dla mnie) na świecie szczotki do włosów. Oprócz dobrych kosmetyków ,równowagi PEH
 - o tym znajdzie więcej informacji pod tym linkiem -->wosing-cz1-rownowaga-pehporowatosc-wosow ,ważne jest to ,z czego wykonana jest szczotka której używamy i jak jej tworzywo ma wpływ na nasze włosy.






Bardzo ważne jest to z jakiej tworzywa wykonane są "włoski" szczotki.
Przerobiłam już dwie najpopularniejsze szczotki czyli Abody i Tangle Teezer.
I co mogę powiedzieć o tych szczotkach ?



Abody
Całkiem dobra szczotka, nie szarpie ,nie wyrywa włosów. Nieźle radzi sobie
z mokrymi włosami. Nadaje się do stylizacji na gorąco.
Tangle Teezer
Tu już nie jest tak pięknie. Szczotka bardzo mocno szarpie włosy - przez to duża część włosów jest połamana. Tworzywo z którego jest zrobiona bardzo elektryzuje włosy.
Nic dobrego - nie polecam.

Zanim przejdę do recenzji ,standardowo kilka słów o marce Olivia Garden:


Olivia Garden to marka, która pochodzi z Belgii i istnieje na rynku już od 1968 roku. Jest ceniona na całym świecie za sprawą tworzenia nowoczesnych i profesjonalnych produktów do stylizacji włosów i różnych akcesoriów. Pomimo tego, że marka używana jest w salonach kosmetycznych, chętnie gości również w kobiecych toaletkach. 







W życiu nie miałam lepszej szczotki.Szczotka Olivia Garden Finger Brush Combo jest lekka,pozwala na bardzo delikatne i skuteczne rozczesywanie,nawet przy włosach bardzo plączących się i grubych.Specjalnie wyprofilowany kształt sprawia że czesanie tą szczotką jest prawdziwą przyjemnością .

 Szczotka posiada 100% włosie z dzika które wygładza ,nadaje im połysk i objętość (tego ostatniego przy swoich grubych włosach nie zauważyłam).

Włosie dzika, podobnie jak ludzki włos, jest zbudowane z keratyny. Dzięki temu podczas czesania zamyka łuski włosów nadając im blask i zdrowy wygląd. Dodatkowo nie elektryzuje włosów, nie szarpie, nie plącze ich.



W połączeniu z nylonowym włosiem skóra głowy podczas czesania jest delikatnie masowana, co wpływa bardzo korzystnie na cebulki włosów. Unikalna antystatyczna technologia  sprawia że włosy się nie elektryzują i są chronione przed szarpaniem i ciągnięciem. Dzięki temu łuski włosa zostają domknięte pozwalając zachować właściwy poziom nawilżenia włosów.
Doskonale sprawdzi się przy rozczesywaniu zarówno suchych jak i mokrych włosów.
Przez "otwartą" przestrzeń szczotka nadaje się do stylizacji na ciepło np suszarką.

Ogólna ocena tej szczotki to mocne 10/10. Wątpię że jakakolwiek szczotka będzie w stanie ją przebić.




Zalety:
➤ Wygładza i rozprostowuje włosy
➤ Zapobiega szarpaniu i wyrywaniu włosów
➤Zapewnia delikatny masaż skóry głowy
➤Zapobiega elektryzowaniu
➤Idealna zarówno do suchych i mokrych włosów
➤Dostępna w trzech rozmiarach S,M,L


Świetna sprawa z tymi rozmiarami, możemy dobrać odpowiedni rozmiar do swoich włosów.
Ja zdecydowałam się na rozmiar L ,ponieważ mam sporo włosów,są dość grube a chciałam mieć komfort przy czesaniu. Moja siostra ma trochę inne włosy i sporo krótsze (i taką długość nosi zawsze) dlatego wybrała  rozmiar M i jest bardzo zadowolona.


+ taki mały bonus znajduje się szczotce: "dzyndzelek" w rączce i jest to szpikulec  do robienia przedziałka na głowie. Dla mnie jest to super opcja ,ponieważ przedziałek robiony grzebieniem można sobie wsadzić wiadomo gdzie ;) Bardzo mi to ułatwia stylizację ,szczególnie przy grzywce.


Teraz cena i dostępność:
Cena szczotki waha się
Dostępna jest najczęściej w hurtowniach fryzjerskich, ale znajdziemy ją również w niektórych drogeriach.


Moje włosy ją pokochały od pierwszego użycia. Jedynie czego żałuje to że tak późno ją kupiłam, a do jej zakupu przymierzałam się jakoś od zeszłego roku.

Wam również polecam zakup tej szczotki, na pewno będzie zadowoleni ;)
A Wy jakiej szczotki używacie ? Może macie jakąś o której nie słyszałam?

58 komentarzy:

  1. Miałam Tangle, ale od samego początku mi nie podpasowała :-) Chyba kupię sobie tą Olivię w rozmiarze S albo M ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę polecam! Szczotka OG jest rewelacyjna :)

      Usuń
    2. A czy dostanę ją gdzieś stacjonarnie ?

      Usuń
    3. Wydaje mi się że tylko w dobrze zaopatrzonej hurtowni fryzjerskiej ;) w sklepach typu Rossmann jej nie ma ;)

      Usuń
    4. Dziękuje :-)))) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. U mnie szczotka Abody przebiła słynną Tangle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również Abody jest wysoko ;) Pewnie gdyby nie OG dalej z chęcią używałabym Abody :)

      Usuń
  3. O! Nie widziałam jej wcześniej. To coś zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że trafiłaś na ten wpis ;) polecam wypróbować :)

      Usuń
  4. Pierwsze widzę takie szczotki, czas na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszysct mnie kusza ta szczotka:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super recenzja. Zawsze mam problem z rozczesywaniem włosów. Bardzo zaciekawił mnie ten produkt, zwłaszcza, że nigdy jeszcze o takim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) zachęcam do wypróbowania ,bo jest na prawdę super :)

      Usuń
  7. Fajnie, że jesteś zadowolona z tej szczotki. Ja zawsze chciałam Tangle, ale zostałam przy zwykłej szczotce.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dwie szczotki tangle teezer (jedna do kręconych włosów i jedna taka kieszonkowa) i nawet nieźle się u mnie sprawdzają. Z tą różnicą że czeszę włosy tylko na mokro. Tę szczotkę widziałam na forum dla wlosomaniaczek i wiele osób się nią zachwyca więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku też byłam zadowolona z TT,ale później zauważyłam że mi nie służy ;)

      Usuń
  9. KOCHAM tę szczotę! To moja nowa miłość:) idealna dla długich kołtunów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam od lat The Wet Brush i uwielbiam, ale czasami mam ochotę na małą zmianę i wypróbowanie czegoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że należy próbować innych ;) a o The Wet Brush słyszałam same zachwyty ;)

      Usuń
  11. Czytałam już pozytywne słowa o tej szczotce :) kiedyś miałam TT, ale od początku jej nie lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dałam się "porwać" modzie na TT,ale na szczęście w porę ją odstawiłam :)

      Usuń
  12. Pierwszy raz widzę tę szczotkę, ale jestem ciekawa tej kreatyny. TT używam od paru lat i całkiem dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne włosy ,moim TT przestała służyć ;)

      Usuń
  13. Ooo nie widziałam nigdy w Belgii tej szczotki. Ja miałam Tangle Teezer i też mi mocno włosy zniszczył

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dziwne ,skoro to Belgijska marka ;) Dużo osób miało podobne doświadczenia z TT

      Usuń
  14. Ciekawa jestem jakby się sprawdziła na moich włosach. Mam bardzo długie włosy i ogólnie nie używam szczotek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla długich włosów to jest bajka ! i szczerze polecam :) wolisz grzebień ? ;)

      Usuń
  15. Ja mam duży problem z rozczesywaniem włosów. Niezwykle interesujący kształt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że ta szczotka rozwiąże Twój problem ,spisuje się na medal ;)

      Usuń
  16. Właśnie wczoraj zamówiłam swoją w rozmiarze M, mam nadzieje że się sprawdzi :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to świetnie! daj znać jak będzie się sprawdzać ;)

      Usuń
  17. Świetny wpis zapraszam na mojego bloga https://gadzetykasi.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasem trudno znaleźć dobrą szczotkę do włosów :) Gdy będę kupować nową, to na pewno pomyślę o tej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo długo szukałam "tej jedynej" ;) życzę powodzenia w szukaniu :)

      Usuń
  19. mam ją w rozmiarze Large ;) w sumie kupiłam stosunkowo niedawno, ale mega ją lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy i skóra głowa od razu ją pokochała :))

      Usuń
  20. Dzięki za ten wpis - ostatnio wypadają mi włosy, fdyzjer powiedział, że to efekt rzadkiego nycia i czesania (ach, ta praca zdalna...) Poszukuję więc dobrej szczotki, która nie będzie szarpała włośów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta na pewno spełni Twoje oczekiwania ,jest bardzo delikatna w czesaniu ale radzi sobie nawet z mocno poplątanymi włosami :)

      Usuń
  21. Mam Tangle i podzielam twoją opinię. Włosy się elektryzują, a szczotka nie daje sobie rady z poplątanymi włosami i sprawia, że pęki są jeszcze większe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak niestety się dzieje przy TT ,polecam zmianę szczotki na coś lepszego ;) albo Olivia albo Biofriendly z Rossmann - jest też bardzo dobra :)

      Usuń
  22. Muszę koniecznie wypróbować. Zawsze rozczesuje włosy na mokro, choć słyszałam, że jest to grzech i nie powinno się tak robić, jednakże nie umiem chodzić w poplątanych mokrych włosach czy iść w nich spać. Używam TT, który już ledwo zipie i rozglądam się za czymś, co się sprawdzi lepiej, bo niestety TT wyrywa mi sporo włosów, które i tak są osłabione i wypadają przez moje problemy skórne. Uważam, że cena jest bardzo przyzwoita, jak za dobrą szczotkę i koniecznie muszę ją gdzieś wyszperać :D Pozdrawiam, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  23. O tej jeszcze nie słyszeliśmy, a wygląda na bardzo fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa ta szczotka, ja znam tangle i używam jej czasami:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawa propozycja. Tangle mam, córka nie przepada za nią.

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem niezłe szczotki. Nigdy takich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie to ważne, czym się czesze włosy, a potem zdziwienie,że poniszczone...

    OdpowiedzUsuń
  28. Woow, jestem w szoku ile mamy rodzajów szczotek. Mam jedną od wielu lat i mamy się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Abody zdecydowanie wygrywa jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Abody uzywam dlugi czas... Może czas na zmiany. Tego plastikowego mordercę włosów też mam. Używam w skrajnych przypadkach, często miałam ja w pracy przy biurku ale dźwięk urywanych włosów mocno zniechęca

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczotka cały czas jest doceniana przez Klientów.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak docenisz moją pracę i zostawisz komentarz, dziękuje :)

Copyright © || KOSMETYKI BEZ TAJEMNIC || , Blogger