sierpnia 18, 2020

Owocowe szaleństwo - recenzja perfum Zara "Fruity".

 Lato kojarzy mi się z lekkimi ,owocowymi i słodkimi zapachami. Nie wyobrażam sobie przy aktualnej pogodzie "nosić" ciężkiego zapachu ,bo taki potrafi dusić i spowodować ból głowy - mimo ,że mam swoje ulubione zapachy to niestety na taką pogodę się nie nadają. I tak oto po długich poszukiwaniach ,sięgnęłam po perfumy marki, której jeszcze nigdy nie miałam i szczerze jestem bardzo zaskoczona ,czy pozytywnie ? 

Zapraszam na recenzję perfum Zara "Fruity" 






"Fruity" marki Zara to kompozycja kwiatowo owocowa dla kobiet (Zara w swojej ofercie ma kilka zapachów unisex - czyli zapachy nadające się zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn).

Zapach który przypadł mi do gustu od pierwszego psiknięcia - a przyznam szczerze ,że do tej pory nie zwracałam uwagi na perfumy w sieciówkach i teraz wiem że to był błąd ;) . "Fruity"  nazwa bardzo adekwatna do zapachu ,jest to lekki, owocowy ,bardzo przyjemny zapach. I co najważniejsze długo się utrzymuje.


Jakie nuty znajdziemy w tym zapachu ?

  • Nuty Głowy - grejpfrut, róża ,tangeryna*,czerwona porzeczka 
  • Nuty Serca - konwalia, jaśmin
  • Nuty Bazy - wanilia ,piżmo, bursztyn, drzewo sandałowe


*Tangerynka czy tangeryna to nazwy stosowane obecnie zamiennie z mandarynką

Mimo że w nutach bazy (czyli te które zostają z nami na dłużej - więcej o nutach przeczytacie w tym wpisie perfumy-bez-tajemnic ) mamy dość ciężkie aromaty takie jak wanilia czy piżmo- ja osobiście ich nie czuję.Zdecydowanie dominują tu owoce i dzięki temu uważam że ten zapach jest idealny na lato.

Co do trwałości ,to jak wspomniałam już wyżej te perfumy są bardzo trwałe.Nie spodziewałam się tego po perfumach z Zary - spokojnie utrzymują się na skórze i na ubraniach cały dzień.

Za ich dodatkowy plus uważam wydajność ,jeden psik jest bardzo intensywny i nawet taka osoba jak ja ,która nie oszczędza się w psikaniu perfumami uważam że jedno psiknięcie zdecydowanie wystarczy. 


Perfumy zamknięte są w eleganckiej szklanej buteleczce z czarnym korkiem. Całość prezentuje się elegancko i stylowo. Ja bardzo zwracam uwagę na wygląd perfum ,wiem że to w sumie nie jest istotne - ale po prostu lubię ładne flakony ;)



Ich pojemność to 100 ml ,a cena regularna to 49,90 zł co jak dla mnie jest bardzo dobrą ceną. Aktualnie są w promocji i kosztują uwaga - 15.90 zł ! jak jesteście zainteresowane to polecam się śpieszyć ,bo w tej cenie znikają bardzo szybko. Dostępność to oczywiście sklep Zara - online i stacjonarnie , zostawiam Wam link - perfumy Zara "Fruity"


Ten zapach na pewno zostanie ze mną na dłużej ,raczej będę po niego sięgać w cieplejsze pory roku ,a Wam polecam zapoznać się z tymi perfumami ,jeśli oczywiście lubicie takie słodkawe i owocowe zapachy 🎔

21 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe nuty zapachowe ,lubię takie owocowe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze z Zary zapachów nie próbowałam. Ale latem też lubię lekkie owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konwalia i czerwona porzeczka bardzo mi odpowiadają w zapachowej scenerii, chętnie sprawdzę, czy to coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Konwalia z jaśminem brzmi intrygująco :) Chętnie przekonałabym się, jak pachnie na żywo

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo zaciekawił mnie ten zapach i chętnie bym go przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tego aromatu, owocowe akcenty kojarzą mi się z czasem gdy bylam młodą dziewczyną podlotkiem.. muszę poszukać i zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupowałam jeszcze żadnych zapachów z zary. Może dlatego, że mam specyficzną nute zapachową, którą bardzo lubię i ciężko jest trafić w coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka zapachów z Zary, ale tego jeszcze nie. A Twoja recenzja mnie przekonała do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kupowałam jeszcze tych perfumów. Jestem ciekawa jak pachną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę że spodobalyby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nuty owocowe zawsze chętnie poznaję, ten zapach z przyjemnością poznam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiły mnie te perfumy, myślę że owocowa nuta by mi pasowała

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele razy przyglądałam się perfumom z Zary. Nigdy na żadne się nie skusiłam. Czas to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś nie przepadam za perfumami z Zary, kiedyś wąchałam kilka zapachów, ale totalnie nie mój gust 😉 Tyle, że to były bardzo ciężkie perfumy, takich owocowych z Zary nie sprawdzałam, ale jeśli zapach owoców jest bardziej wyczuwalny to możliwe, że bardziej by mi przypadły do gustu. ☺️

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja siostra wygląda, jakby pokochała ten owocowy zapach perfum. Często wybiera świeży aromat owoców. Szczęśliwy weekend.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedne z moich ulubionych perfum z Zary! Uwielbiam tez te w bordowym opakowaniu, tylko nie pamietam nazwy 🙈

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze nigdy okazji poznać tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od jakiegoś już czasu mam ochotę wypróbować miniaturki zapachowe z Zary.

    OdpowiedzUsuń
  19. Musiałabym wypróbować, kończą mi się moje, więc pewnie coś dobrego warto poszukać :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogłabym wypróbować jeżeli trwałe bo na mnie niewiele się trzyma i dlatego mam kilka sprawdzonych typu Chanel i nie zmieniam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zara to popularna marka. Nie miałam jeszcze ich perfum. Muszę je kiedyś sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak docenisz moją pracę i zostawisz komentarz, dziękuje :)

Copyright © || KOSMETYKI BEZ TAJEMNIC || , Blogger