lipca 31, 2020

"La Petite Palette" L'Oréal Paris - recenzja.

Dziś chciałam Wam pokazać moje dwie ulubione paletki cieni. 
Kupując cienie do powiek ,zawsze (no prawie zawsze) wybieram takie ,które mają raczej neutralne kolory ,takie które mogę wykorzystać w makijażu na co dzień. Zazwyczaj są to takie kolory jak beż czy jasny brąz. Drugim kryterium jakim się kieruje jest wielofunkcyjność - tak żeby jedną paletką można było wykonać makijaż dzienny jak i wieczorowy. Lubię jak jeden kosmetyk daje kilka możliwości.










L'Oréal Paris La Petite Palette - czyli mini paletka 5 cieni w fajnych kombinacjach kolorystycznych. Dużą zaletą tych paletek jest rozmiar - są małe i poręczne więc spokojnie możemy zabrać je do kosmetyczki i nie zajmą wiele miejsca. Opakowanie plastikowe jest solidne ,zamykane na dość mocny zatrzask ,więc nie ma opcji aby w transporcie coś samo się otworzyło.
Formuła cieni jest aksamitno/kremowa ,bardzo przyjemna. Żaden cień nie jest suchy. Każda paletka to mix cieni z delikatnymi drobinkami i matami. 





Cienie mają mocny pigment i wyróżnia je doskonała trwałość - cienie nie osypują się po całej twarzy ,a tego nikt nie lubi ;) 
Nie zajmuję się profesjonalnie makijażem i ta paletka pozwala takim osobom jak ja na łatwo wykonać makijaż i nawet blendowanie cieni nie robi kłopotu.

➥Paletka jest dostępna w sześciu wariantach kolorystycznych: 

  • Nudist
  • Feminist
  • Fetishist
  • Stylist
  • Optimist
  • Maximalist



Ja zdecydowałam się na "Optimist" i "Stylist". W pierwszej jak i w drugiej oprócz klasycznych kolorów mamy odrobinę "szaleństwa" w postaci kolorów takich jak głęboki kobalt i wakacyjny turkus. Te dwa kolory pozwolą "ożywić" makijaż i dzięki nim możemy w chwilę zamienić makijaż dzienny na wieczorowy.
Cena paletek waha się w granicy 25-40 zł ,mówię tu o drogeriach internetowych.
W drogeriach stacjonarnych jest trochę drożej.




Tak prezentuje się paletka "Stylist"




A tak wygląda "Optimist"



Myślę,że ta paletka idealnie sprawdzi się dla osób początkujących ale też bardziej wprawione osoby wyczarują z niej coś pięknego.
Dla początkujących z tyłu paletki jest mała "ściąga" jak wykonać podstawowy makijaż oka ;)


I na sam koniec makijaż zrobiony na szybko (w sumie na bardzo szybko) paletką 
"Optimist" :)




49 komentarzy:

  1. Bardzo fajne mają kolory :)
    Ja lubię brązy i beże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne mają kolory :)
    Ja lubię brązy i beże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolory ,mi najbardziej podoba się wersja maximalist :-)) piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,jest piękna! chyba się zastanowię nad jej zakupem :)

      Usuń
  4. Raczej nie używam cieni, ale te wyglądają na bardzo użyteczne i atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kosmetyki musiałyby się spodobać mojej siostrze. Podrzucę jej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki wybór kolorów ,że siostra na pewno znajdzie coś dla siebie ;)

      Usuń
  6. podobają mi się te paletki, mają piękną kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam wersję 'Stylist', ale tak rzadko po nią sięgałam, że oddałam siostrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi cienie ;) a siostra zadowolona ? ;)

      Usuń
  8. Świetne paletki, do mnie pasuje raczej maksymalist...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś ani jedna nie podchodzi mi kolorystycznie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletki cudne, ja podobnie mam, że z reguły idę w stronę beży i brązów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się kolorystyka paletki Maximalist i Nudist - totalnie mój styl :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maximalist chyba wyląduje u mnie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Bardzo fajne kolorki, można z tą paletką zrobić wiele dobrego :D

    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie paletki zdecydowanie interesują moją córkę, chętnie podeślę jej informacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorystycznie są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko co ma w nazwie pettit jest takie słodki i urocze, a te palety są dodatkowo bardzo podręczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam Optimist i uwielbiam ten turkusowy kolor

    OdpowiedzUsuń
  17. Przy takich wpisach zawsze żałuję że nie używam cieni do powiek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie paletki bardzo ładne, podoba mi się kolorystyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne paletki ;) Nie miałam jeszcze żadnej paletki z tej marki. Też częściej kupuję takie, które nadają się na co dzień, ale mam też mocniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, ale fajne kolorki! A ty pięknie w nich wyglądasz!
    Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Odcienie wyglądają wspaniale, bardzo fajne zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzadko używam kosmetyków, ale cienie do oczu i tak wygrywają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, są takim lekkim dopełnieniem makijażu :)

      Usuń
  23. Piękne kolorki! Na co dzień też najchętniej wybieram brązy i beże,ale na festiwale i koncerty lubię zaszaleć z kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam festiwalowe makijaże! można szaleć bez ograniczeń ;)

      Usuń
  24. Podobają mi się te odcienie :) Może sprawię sobie taką paletkę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam paletkę Nudist ale chyba skuszę się tez na tą stylist :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak docenisz moją pracę i zostawisz komentarz, dziękuje :)

Copyright © || KOSMETYKI BEZ TAJEMNIC || , Blogger