lipca 19, 2021

Piękna przyjemność - recenzja perfum Tous "Love Me".

 Kocham piękne rzeczy, takie które oprócz swojej funkcji cieszą moje oko, mam też słabość do biżuterii ,szczególnie jednej marki. Więc gdy moje oczy ujrzały perfumy w takim cudownym flakoniku nie mogłam się im oprzeć. Wiem, że to takie niecodzienne i dziwne kupować coś tylko dlatego że ładnie wygląda - no ale stało się. Czy się zawiodłam ? Zapraszam na recenzję perfum marki "Tous" - "Love Me"


Markę "Tous" większość pewnie zna lub kojarzy - ale dla tych co nie widzą ,małe przypomnienie. 

Tous jest hiszpańskim przedsiębiorstwem tworzącym biżuterię z charakterystycznym motywem misia, założoną w 1920 r. Firmę założyło małżeństwo Salvador Tous Blavi i Teresa Ponsa, którzy rozpoczynali działalność od warsztatu zegarmistrzowskiego w Manresie koło Barcelony. Z czasem przekształcił się w sklep z biżuterią. W 1965 roku syn założycieli, Salvador Tous poślubił Rosę Oriol i wspólnie doprowadzili Tous’a do dynamicznie rozwijającej się firmy. Poza tworzeniem biżuterii, przedsiębiorstwo zajmuje się również galanterią oraz dodatkami, a także akcesoriami perfumeryjnymi.


Wracając do zapachu "Love Me", pierwsze na co każdy zwraca uwagę to zdecydowanie flakon. Przeuroczy ,różowy (od lat mój ukochany kolor) i w kształcie misia. Czy fanki Tous mogą chcieć coś więcej ? 



Gdy już nacieszymy oko, czas rozpieścić zmysły i poczuć co tam miś kryje w środku. Zapach jest nietuzinkowy ,niby lekki i delikatny a jednocześnie bardzo kobiecy i mocny. Zapach skierowany dla kobiet dojrzałych ,pasujący na każdą porę dnia i roku.

Nuty głowy: różowy grejpfrut, różowy pieprz, liczi.

Nuty serca: najpiękniejsza piwonia, róża stulistna, płatki jaśminu.

Nuty podstawy: cedr, akord kaszmiru, mus kryształowy.





"TOUS Love Me to wszechstronna woda perfumowana, której zapach porusza się między delikatnością a dynamiką, między miękkością nut a intensywnością… Piękny flakon, który oprócz bycia ikoną jest klejnotem i reprezentuje współczesne kobiety."



Trwałość zapachu oceniam tak na 9/10 ,mimo że za każdym razem zbiera komplementy. Zostawia za sobą delikatny "ogon".




Jestem bardzo zadowolona z tego zapachu ,mimo że kupowany "na ślepo" trafił w mój gust.


Dostępność: TousHebeSephora

Cena : 215 zł - 390 zł

Pojemność : 90 ml ,50 ml, 30 ml

Moja ocena : 10/10


6 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa zapachu tych perfum :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za nutami róży, królowa kwiatów nie znajduje u mnie zachwytu, ale liczi już jak najbardziej tak, chętnie sprawdzę zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami dzięki takim zapachem kupionym na ślepo można trafić na jakiś super perfum.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa kompozycja zapachowa i nietypowy kształt buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. samą markę kojarzę, ale bardziej z biżuterią, nie wiedziałam, ze mają też perfumy, jestem ciekawa tego zapachu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często właśnie jest tak że nieznanej bądź mało znanej firmy produkt jest dużo lepszy niż markowe produkty. Niszczarki pozdrawiają :)

      Usuń

Będzie mi niezmiernie miło jak docenisz moją pracę i zostawisz komentarz, dziękuje :)

Copyright © || KOSMETYKI BEZ TAJEMNIC || , Blogger