września 29, 2021

Fantazja nocą - recenzja perfum Britney Spears "Fantasy Midnight".

Britney Spears to nie tylko ikona popkultury ,ale też twórczyni pięknych perfum zamkniętych w jeszcze piękniejszych flakonikach. Każdy zapach jest wyjątkowy ,mimo że gdzieś tam głęboko mają wspólny element. Pani Spears nie trzeba nikomu przedstawiać  ,bo przecież nie ma chyba osoby która nie zna hitu "Oops!...I Did It Again" , czy "Baby One More Time". W życie prywatne Britney nie będziemy wnikać ,zatem zapraszam na recenzję perfum "Fantasy Midnight".


Zapach "Fantasy Midnight" został wydany w 2006 roku ,współtwórcą tej kompozycji jest  Caroline Sabas.


Owocowe aromaty śliwki i czereśni w nutach głowy, przechodzą w niej w kwiatowe serce z irysa, orchidei oraz frezji. Słodkie akordy wanilii, piżma i ambry nadają całości wyjątkowo uwodzicielski charakter przyciągający uwagę mężczyzn. Idealnie nadają się na uroczą randkę.






Nuta głowy: wiśnia, śliwka
Nuta serca: orchidea, frezja
Nuta bazy: bursztyn, wanilia, piżmo




Zapach zamknięty jest w bardzo efektownym flakoniku - ciemnogranatowe szkło przyozdobione błękitnymi diamencikami. Jak dla mnie robi wrażenie i wygląda cudnie na toaletce. 

Ekstrakt soczystych owoców zaprasza do tajemniczego królestwa pokus. Uwodzicielski bukiet kwiatowy miesza się w nim ze zmysłowym piżmem i ciemną ambrą tworząc niezapomnianą wieczorną fantazję."

Sam zapach należy do tych cięższych , ale jednocześnie słodkich - takie połączenie spełnia moje oczekiwania w stu procentach, nie lubię ciężkich ,duszących i mdłych perfum ,ale takie przełamane słodyczą. 


Zapach pasuje na każdą porę roku i na każdą porę dnia - bardzo uniwersalny. Trwałość tych perfum oceniam na 10/10. Ubrania pachną nawet kilka dni po popsikaniu. 




Perfumy mają bardzo przyjazną cenę i super jakość :)



Jako ciekawostkę powiem Wam że pierwszym zapachem wydanym przez Britney był "Curious" w 2004 r. W 2005 perfumy zdobyły nagrodę "Best Women's Fragrance". W 2005 powstał zapach "Fantasy".
Seria "Fantasy" to kilkanaście odmian zapachu i limitowanych edycji - to część którą udało mi się znaleźć ,niestety większość z nich nie jest już dostępna.

Hidden Fantasy, Glitter Fantasy, Intimate Fantasy, Circus Fantasy ,Fantasy Island, Fantasy Nice ,Fantasy in Bloom,  Fantasy Stage, Fantasy Anniversary,
Sunset Fantasy, Festive Fantasy






Dostępność: EzebraE-glamourNotino

Cena : 80 zł - 140 zł

Pojemność : 100 ml ,50 ml, 30 ml, 15 ml

Moja ocena : 10/10


a Wy znacie jakiś zapach od  Britney ? Jeśli tak ,dajcie znać - chętnie przetestuje jakieś nowe perfumy ❤

9 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że są takie perfumy

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że część nie jest już dostępna, ale i tak jest z czego wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Frezje, wanilia i śliwki, jak dla mnie bardzo kusząca propozycja. Szukam akurat czegoś na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię wiśniową i czereśniową nutę w perfumach, chętnie zatem sprawdzę, czy może ich zapach mnie urzeknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina Kwiatkowska15 października 2021 01:52

    Owocowe nuty bardzo mnie przekonują. Chętnie zwrócę uwagę na te perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna buteleczka i chyba "moje" nuty zapachowe. Kiedyś lubiłam słuchać piosenek Britney,może i jej perfumy polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie poznam, gdyż takie nuty uwielbiam. Flakon cudny. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zapach może być fajna mieszanką. Podoba mi się też flakonik, kolor i kształt.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak docenisz moją pracę i zostawisz komentarz, dziękuje :)

Copyright © || KOSMETYKI BEZ TAJEMNIC || , Blogger