września 06, 2020

Peeling "Organic Shop" - recenzja.

O tym jak ważny jest w pielęgnacji peeling wie każdy kto lubi mieć piękną i zadbaną skórę. Co takiego dobrego robi peeling ? Usuwa zanieczyszczenia i obumarłe komórki zewnętrznej warstwy naskórka oraz pobudza skórę do wytwarzania nowych komórek. Peeling stosowany regularnie sprawia ,że skóra staje się gładsza, bardziej elastyczna, lepiej ukrwiona - a co za tym idzie - wygląda piękniej i młodziej.





Peeling przyspiesza tempo złuszczania się naskórka. Na czym dokładnie polega cały ten proces? Zapraszam na dalszą część tego wpisu :)



Skóra cały czas ciężko pracuje, nieustannie wytwarza komórki, które przemieszczają się ku górze i produkują substancje wiążące wodę lub uszczelniające jego płaszcz lipidowy. Kiedy już wykonają swoje zadanie, powoli obumierają i złuszczają się. Na bieżąco są zastępowane nowymi. Właśnie w ten sposób skóra się regeneruje.

Cały cykl trwa mniej więcej 28 dni, ale z wiekiem, na skutek spowolnienia metabolizmu, życia w ciągłym stresie i zanieczyszczonym środowisku, coraz bardziej się wydłuża. Skóra staje się szara, szorstka, zmęczona i szybciej się starzeje. I tu właśnie wkraczają peelingi.

Peelingi usuwają zanieczyszczenia i obumarłe komórki zewnętrznej warstwy naskórka. Odblokowują też ujścia gruczołów łojowych, zapobiegają więc powstawaniu zaskórników. Oczyszczona skóra jest gotowa na przyjęcie balsamów i kremów, których składniki o wiele lepiej się wchłaniają. Peelingi pobudzają skórę do wytwarzania nowych komórek - dzięki temu szybciej się ona regeneruje. Wpływają też na jej koloryt. Warto stosować je przed nałożeniem samoopalacza - uzyskany kolor będzie bardziej jednolity i utrzyma się dłużej. Złuszczanie poprawia również wygląd naturalnej opalenizny - staje się świeża, równa i dłużej się utrzymuje. 


Czas na recenzję peelingu do ciała ,którego używam dobre 3/4 lata i uważam że dla mojej skóry nie ma lepszego. 



Peeling/Scrub jest na bazie organicznego oleju mango i trzcinowego cukru. Konsystencja jest gruboziarnista i bardzo tłusta. Co najważniejsze - nie podrażnia ,nie uczula (a ja niestety mam do tego skłonność) i nie pozostawia bardzo tłustego filmu na skórze ,a jedynie pozostawia ją bardzo mocno nawilżoną.Skóra jest niesamowicie gładka i oczyszczona. Zapach jest 1:1 - pachnie intensywnie jak świeże mango. W składzie znajdziemy aż 99,54 % składników pochodzenia naturalnego i roślinnego.

Jak dla mnie nie ma lepszego peelingu i już kupuję następne opakowania.




Peeling przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry i nie zawiera SLS,silikonów i parabenów. Dostępny jest w wielu zapachach - ja oprócz mango miałam jeszcze min malinę ,papaje i czekoladę. 


Opakowanie jest plastikowe ,mogłoby być bardziej "porządne" ale i tak nie jest źle.



Co do marki - ja zanim kupiłam pierwszy peeling to jej nie znałam ,więc teraz kilka słów o marce "Organic Shop"

Organic Shop to rosyjska marka stworzona w 2006 roku zainspirowana organicznymi gospodarstwami we Włoszech i Anglii. Twórcy marki postanowili stworzyć sieć sklepów z kosmetykami organicznymi i naturalnymi, których wspólnym mianownikiem jest prostota, skuteczność i naturalność. Celem sklepów jest utworzenia miejsca, gdzie będzie można zaopatrzyć się w czysto naturalne kosmetyki do całego ciała wielu marek, które wolne są od parabenów, SLS, silikonów, sztucznych substancji zapachowych i barwników. Właśnie takie są kosmetyki Organic Shop, które mają naturalną formułę i w których używane są składniki najwyższej jakości. Produkty nie posiadają certyfikatów jednak używają certyfikowanych składników, wyłącznie składników naturalnych z naciskiem na składniki organiczne. Firma posiada w swojej ofercie kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów.

Skład INCI*

  • Sucrose - cukier
  • Glycerin - gliceryna roślinna
  • Cetearyl Alcohol - alkohol Cetylostearylowy,tworzy okluzyjny film na skórze i włosach, który działa natłuszczająco, zmiękczająco, kondycjonująco i ochronnie, zapobiega odparowywaniu wilgoci
  • Butyrospermum Parkii Butter - masło shea
  • Mangifera Indica Fruit Extract - masło mango,organiczny ekstrakt z mango
  • Citric Acid - kwas cytrynowy
  • Sodium Benzoate - sól sodowa kwasu benzoesowego, konserwuje, chroni przed rozwojem drożdży, pleśni, drobnoustrojów, bakterii masłowych i octowych
  • Potassium Sorbate - sól potasowa kwasu sorbinowego, pełni funkcję konserwantu, chroni kosmetyk przed pleśnią, hamuje rozwój drożdży i pleśni
  • Cocamidopropyl Betaine - kokamidopropylobetaina, popularna substancja myjąca, pianotwórcza stosowana w produktach do mycia twarzy, ciała, włosów, żelach, szamponach. Łagodzi potencjalne działanie drażniące anionowych substancji myjących, np Sodium Laureth Sulfate
  • Aqua - woda
  • Parfum - perfumy ,zapach
  • Limonene - limonen,składnik kompozycji zapachowych i substancja zapachowa.
  • CI 77492 - wodorotlenek żelaza, żółcień żelazowa,barwnik, nadaje kolor, stosowany w różnego rodzaju kosmetykach

*INCI Skrót INCI pochodzi od nazwy International Nomenclature of Cosmetic Ingredients, co można przetłumaczyć jako międzynarodową nomenklaturę dla składników i substancji kosmetycznych. Jest to ustandaryzowany system oznaczania produktów kosmetycznych obowiązujący m.in. w krajach należących do Unii Europejskiej, Chinach, Japonii i Stanach Zjednoczonych.INCI opisuje wszystkie substancje używane w kosmetykach sprzedawanych na terytorium tych państw. Nazwy substancji chemicznych podawane są w języku angielskim, a substancji pochodzenia roślinnego i zwierzęcego w języku łacińskim, dzięki czemu są one łatwe do odczytania bez względu na miejsce produkcji. Wszystkie składniki znajdujące się w produkcie muszą być wpisane na opakowaniu lub na ulotce dołączonej do opakowania. Ich kolejność nie jest przypadkowa, ani też alfabetyczna. Jako pierwsze wymienia się składniki o największym stężeniu, a na końcu składniki nie przekraczające 1%.


Dostępność:AptekaGemini,AptekaDOZ,Empik.com,Drogeria Pigment ,Makeup.pl ,czasami można spotkać w Lidlu i Biedronce

Cena : ceny są różne ,maksymalnie 18 zł 

Pojemność : 250 ml

Kolory : 16 wersji zapachowych do wyboru

Moja ocena : 10/10



15 komentarzy:

  1. 18 zł za taki preparat to wyjątkowo mało. Byłam przekonana, że będzie kosztowała wax więcej niż 30 zł. ��

    Dzięki za udostępnienie tłumaczenia składników �� Zawsze się zastanawiałam, co niektóre z nich oznaczają i czy rzeczywiście są takie naturalne ��

    Poszukam dla siebie peelingu - mam nadzieję, że jest też coś z kawą, bo kocham ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach mango najlepszym zapachem na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie przekonam się, czy moja skóra zaprzyjaźni się z tym kosmetykiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten peeling wygląda tak, że chciałoby się go zjeść :D I na pewno cudnie pachnie, mango jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ich peelingi, chociaż zapachowo różnie to bywa :P A miałam papaję, trawę cytrynową i algi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling wydaje się być super ,strasznie jestem ciekawa jak pachnie czekolada :-)) jak tylko spotkam w sklepie to na pewno kupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne mają peelingi, ostatnio miałam papaję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że to rosyjska marka :o Miałam peeling z tej serii chyba, ale jakiś różowy i pamiętam, że podobał mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc byłam sceptycznie nastawiona, ale porównując cenę do jakości jestem zachwycona tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Za taką cenę, taki produkt? No to warto go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba szybciej bym go zjadła jak użyła hihi! Ale ogółem sama mam podobny produkt w domu, z tym że nie jestem konsekwentna w wykonywaniu tych peelingów..

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam peelingi cukrowe A do tego z mango... nie może być nic lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Peelingi cukrowe są bardzo fajne, a mango musze spróbować

    OdpowiedzUsuń
  14. Peelingi cukrowe są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak docenisz moją pracę i zostawisz komentarz, dziękuje :)

Copyright © || KOSMETYKI BEZ TAJEMNIC || , Blogger