listopada 30, 2020

Krem Soraya "Aqua Shot" - recenzja.

Moja wrażliwa ,mieszana i naczynkowa cera lubi być kapryśna ,dlatego znalezienie dobrego kremu graniczy z cudem. Większość kosmetyków mnie uczula albo zapycha - albo jedno i drugie. W ostatnim czasie testowałam nowość od marki Soraya - ultralekki krem z serii Aqua Shot. Przyznam szczerze ,jestem bardzo zaskoczona tym produktem - pozytywnie czy negatywnie ? Zapraszam na recenzję. 




Klasycznie ,na początek kilka słów o marce:

Soraya to marka, która powstała w 1984 r. Kosmetyki z firmy założonej przez Jolantę Zwolińską przez lata wyrobiły sobie pozycję jednej z lepiej rozpoznawalnych polskich marek.

Szczęście, naturalność, zmysłowość i zabawa – to się dla nas liczy!


Opis producenta:

"Zastrzyk nawilżenia dla cery suchej i wrażliwej! Wysoko zmineralizowana wulkaniczna woda termalna wspomaga prawidłowe nawilżenie Twojej skóry. Chlorella jest źródłem dobroczynnego działania aminokwasów, zabezpiecza skórę przed utratą wody. Naturalna betaina pozostawia skórę gładką i długotrwale nawilżoną, a d-pantenol i alantoina – skutecznie koją i łagodzą podrażnienia."


Moja recenzja:

Krem posiada bardzo lekką (ale nie typowo żelową) hydrożelową formułę ,tzn konsystencja jest jak połączenie kremu i żelu. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze. Nawilżenie jakie zapewnia ten krem jest na prawdę mocne i długotrwałe. W składzie znajdziemy min wodę termalną. Nic mnie nie podrażniło ani nie uczuliło - krem spełnił swoją rolę. Aqua Shot idealnie spisuje się przy obecnej pogodzie. Można go stosować na dzień i na noc (ja tak używam). 

Zapach kremu jest przyjemny i delikatny. Krem zamknięty jest w plastikowym klasycznym opakowaniu.

Krem sprawdzi się do każdego rodzaju cery ,szczególnie przy cerze suchej/bardzo suchej.




Starałam się na zdjęciach uchwycić konsystencję ,jest bardzo przyjemna w dotyku.


 Skład : 
Aqua, Propanediol, Coconut alkanes, Glycerin, Betaine, Behenyl Alcohol, Dilinoleic acid/Propanediol copolymer, Allantoin, Panthenol, Coco-Caprylate/Caprate, Hydrolyzed Algin, Maris Aqua, Mineral salts, Chlorella Vulgaris Extract, Polyacrylate Crosspolymer-6, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Olus Oil, Caprylyl Glycol, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Phenoxyethanol, Parfum, CI 60730


Aqua - woda

Propanediol - glikol roślinny, roślinny rozpuszczalnik kwasów.

Coconut Alkanesnaturalny produkt (silikon) otrzymywany w wyniku całkowitej redukcji i uwodornienia mieszaniny kwasów tłuszczowych pochodzących z oleju kokosowego. Działa jako środek zmiękczający skórę w aplikacjach do pielęgnacji skóry i włosów.

Glycerin - gliceryna, a zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórka, pełni rolę promotora, pomaga substancjom aktywnym przedostać się w głąb skóry.

Betaineto naturalny aminokwas, który ma wspaniałe właściwości nawilżające i łagodzące. Stosuje się ją między innymi do łagodzenia podrażnień na skórze

Behenyl Alcohol - alkohol behenylowy, składnik konsystencjotwórczy, a także pianotwórczy, zagęstnik, ma również właściwości pielęgnacyjne, to emolient tłusty, natłuszcza, uelastycznia, wygładza. 

Allantoin - alantoina, działa przeciwzapalnie, łagodzi podrażnienia, wspomaga procesy regeneracji i odbudowy naskórka, stymuluje proces gojenia się ran.

Panthenol - pantenol, niezastąpiony zwłaszcza w preparatach przyspieszających gojenie, łagodzących podrażnienia, poparzenia i alergie, nawilżających, kojących, kosmetykach po opalaniu, do szorstkiej i problematycznej skóry.

Coco-Caprylate/CaprateEmolient tzw. tłusty. Jeśli jest stosowany na skórę w stanie czystym, może być komedogenny, czyli sprzyjać powstawaniu zaskórników. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające)

Hydrolyzed Alginalginian sodu, składnik wiążący wilgoć w naskórku i substancje kosmetyczne, higroskopijny. W lekko kwaśnym pH zagęszcza i klaruje wodniste formuły.

Maris Aqua - morska woda, ma działanie przeciwzapalne, antyseptyczne, przeciwzmarszczkowe, mineralizujące, rozjaśniające, gojące, ściągające i napinające, zwęża pory skóry, pomaga w ich oczyszczaniu, matuje.

Mineral saltssól mineralna, ma działanie detoksykujące, oczyszczające i odkażające oraz przeciwzapalne. W kosmetykach może mieć wiele funkcji – od bycia zagęstnikiem, przez bycie konserwantem, po regulację lepkości. Może być materiałem ściernym w peelingach. Remineralizuje, zawiera wiele potrzebnych skórze pierwiastków i minerałów.

Chlorella Vulgaris Extract - wyciąg z chlorelli zwyczajnej,  działa silnie nawilżająco i ochronnie, wiąże wodę, rewitalizuje, odżywia, regeneruje, napina, ujędrnia i stymuluje skórę. Jest silnym antyoksydantem. Najczęściej spotykany w produktach nawilżających, liftingujących i ujędrniających, zwłaszcza do skóry dojrzałej twarzy i ciała.



Dostępność : NotinoJokaBee.plMakeup.plEzebraSuperPharmHebe

Pojemność : 50 ml

Cena : 15/20 zł 

Moja ocena : 10/10


I na sam koniec kilka ciekawych informacji ,które znajdziemy na opakowaniu :)




13 komentarzy:

  1. Moja mama bardzo lubi kremy Soraya, ja przyznam jeszcze nie miałam okazji ich używać ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy, poszukam, chociaż widzę, że jest w Hebe, więc cieszę się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się za nim rozejrzeć, bo bardzo zaciekawiła mnie recenzja. Lubię takie lekkie kremy.

    OdpowiedzUsuń
  4. używam namiętnie kosmetyków soraya, więc skuszę się z pewnością i na ten krem :)

    www.dbuniek.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, kosmetyk nie dla mnie, moja skóra go nie zaakceptuje, a szkoda, bo chętnie bym się nim nacieszyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam kremy, mam chyba masę ich i każdy do innej części ciała. O tym kremie słysze pierwszy raz, ale super się wydaje. Bardzo zachęciłaś! :)
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie miałam kosmetyków tej marki. Może się skuszę na krem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie bardzo lubię się z kosmetykami tej firmy, więc tym razem się nie skusze

    OdpowiedzUsuń
  9. O, idealny krem dla mnie, lubię takie lekkie, trochę żelowe konsystencje. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam nic tej firmy, u mnie sprawdza się krem firmy Nivea :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego kremu. Niestety u mnie ciężko dobrać kosmetyki, bo mam na wiele uczulenie 😔

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda interesująco, jeszcze nie miałam przyjemności przetestować, ale chętnie to nadrobię w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię tą markę. Stosuję od kilku lat i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak docenisz moją pracę i zostawisz komentarz, dziękuje :)

Copyright © || KOSMETYKI BEZ TAJEMNIC || , Blogger