grudnia 04, 2020

Słodka uwodzicielka - recenzja perfum Paris Hilton "Paris Hilton".

 Jaka jest Paris Hilton pewnie wszyscy wiecie - odważna ,pewna siebie a przy tym słodka i uwodzicielska. Dokładnie te same cechy opisują perfumy ,które nie mogły się inaczej nazywać niż po prostu "Paris Hilton". W tym zapachu zakochałam się bardzo dawno temu ,już od pierwszego psiknięcia te perfumy nie pozwalają o sobie zapomnieć. Zapach jest słodki ,ale ma w sobie intrygujący aromat. Jeśli jesteście ciekawi co jeszcze mam o nim do powiedzenia - nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do różowego świata Paris.


Zapach "Paris Hilton" jest pierwszym z 28 zapachów jakie stworzyła celebrytka. Powstał on w 2005 roku ,głównymi twórcami (oczywiście po za Paris) tego zapachu są Steve DeMercado i James Krivda. Jest to kompozycja kwiatowo - owocowa. 



Perfumy zamknięte są w szklanym ,lekko różowym ,przyozdobionym czarnymi liniami flakonie. Srebrne wstawki plus czarny napis tworzą razem z różowym tłem idealną całość. Opakowanie perfum jest bardzo w stylu Paris ,odwzorowuje jej styl z tamtych lat.




Do flakonu dołączony był równie atrakcyjny kartonik ,ja swojego niestety już nie posiadam ,ale posłużę się zdjęciem znalezionym w internecie.


Oprócz różowego pudełeczka ,była jeszcze "nakładka" ze zdjęciem Paris.



Nuty zapachowe jakie tu znajdziemy (więcej o nutach i perfumach znajdziecie tu ➝perfumy-bez-tajemnic) :


Nuty głowy: Melon, Jabłko i Brzoskwinia

Nuty serca: Frezja, Mimoza, Konwalia, Jaśmin, Lilia ,Tuberoza

Nuty bazy: Piżmo, Ylang-Ylang*, Drzewo sandałowe ,Mech dębowy


*Ylang-YlangJagodlin wonny – gatunek rośliny z rodziny flaszowcowatych. Występuje naturalnie w południowo-wschodniej Azji oraz północno-wschodniej Australii.


Zapach według mnie idealnie pasuje na takie pory roku jak wiosna/lato ,co do pory dnia to spokojnie można go używać zarówno na dzień jak i na wieczór. Jest on słodkawy ale nie mdły i nie duszący, po chwili zmienia się w nietuzinkowy i uwodzicielski. Na pewno przypadnie do gustu kobietom które kochają słodkie perfumy.

Perfumy utrzymują się na skórze bardzo długo ,specjalnie dziś pisząc ten tekst popsikałam się nimi  rano i teraz po gorącej kąpieli ,leżąc w łóżku nadal je czuje :)

Z tego co się orientuje ,ten zapach powstał jedynie w wersji EDP - czyli woda perfumowana.



Ja zapach kocham tak bardzo ,że kupiłam sobie dodatkowo mgiełkę o tym zapachu. Polecam każdemu kto nie jest do końca przekonany czy lubi takie zapachy. Mgiełkę można później wykorzystać np do spryskania pościeli. 

I powiem Wam szczerze ,że mgiełka również jest bardzo trwała.


Zostawiam Wam link do mgiełki ⟶https://www.rossmann.pl/Produkt/Mgielki-do-ciala/Paris-Hilton-mgielka-do-ciala-dla-kobiet-236-ml,279918,8769

I na sam koniec ,taka ciekawostka - również w 2005 roku ,powstała wersja męska tych perfum (niestety nie wiem jak pachną i po tylu latach to już raczej się nie dowiem).


Niestety po 15 latach ,zapach nie jest dostępny w wielu miejscach. Na ceneo.pl znajdziecie kilka ofert, jednak ja jak zawsze wrzucam Wam linki do sklepów ,które sprawdziłam osobiście.




Dostępność : Notino.plE-glamour.pl

Pojemność : 30 ml, 50 ml, 100 ml, 

Cena : 120/90 zł

Moja ocena : 10/10


Jestem ciekawa czy Wy znacie jakieś perfumy tej Pani ? Może któryś jeszcze zapach jest wart uwagi ? :)

9 komentarzy:

  1. Jak czytam, to mam wrażenie, że czuję te zapachy! Dzięki za pomoc przy wyborze prezentów świątecznych!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mija kolezanka bardzo chwaliła słodki zapach Paris Hikton, mam wrażenie, że to ten. Ale 28 zapachów??? Fajnie tu u Ciebie, zostaję, subskrybuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam tych perfum kilka lat temu ,ach aż za nimi zatęskniłam :-))) chyba sobie kupię pod choinkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji poznać perfum Paris osobiście. Zaciekawiła mnie buteleczka. Myślę, że to fajny pomysł na prezent dla siostry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet gdyby perfumy mega pachniały, zawsze miałabym w tle nuty zapachowej Paris, a to niekoniecznie mnie uwodzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już sam flakon mi się podoba :) Chętnie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem fanką słodkich zapachów, a i Paris nigdy mnie nie zachwycała, więc pozostanę na razie wierna swojemu ulubionemu zapachowi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam słodkie zapachy <3 i po przeczytaniu jakie nuty dominują jestem pewna, że z pewnością by mi przypasowały :) Samo opakowanie jest bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczny flakon:) i nuty zapachowe też w pełni moje;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak docenisz moją pracę i zostawisz komentarz, dziękuje :)

Copyright © || KOSMETYKI BEZ TAJEMNIC || , Blogger