grudnia 31, 2020

Orzeźwiająca zmysłowość - recenzja perfum Calvin Klein "Ck IN2U".

Orzeźwiający ,zmysłowy ,przez chwilę męski a po chwili bardzo kobiecy.  Zapach Ck IN2U ,pokochają kobiety ,które lubią mocne, konkretne zapachy przełamane orzeźwiającą i świeżą nutą. Zapach skierowany jest dla młodych ,odważnych i żyjących chwilą kobiet. Perfumy CK słyną z nietuzinkowych połączeń i stylowych flakonów. Czy zapach Ck IN2U przypadnie Ci do gustu ? Zapraszam na przyjemnie pachnącą recenzję.



Dużo zapachów CK jest unisex, czyli mogą być używane przez kobiety i przez mężczyzn.
Oto one:
  • One
  • Everyone
  • One Gold
  • Be
  • One Platinum Edition
  • One Summer 2020
  • All
  • One Summer 2019
  • One Collector’s Edition


Wracając do zapachu CK IN2U, jest to kompozycja orientalno kwiatowa. (więcej o perfumach znajdziecie tu -- perfumy-bez-tajemnic).
W środku znajdziemy takie nuty zapachowe jak : 

Głowa : różowy grejpfrut, sycylijska bergamotka, liść czarnej porzeczki

Serce : orchidea, kaktus

Baza : ambra, wanilia, czerwony cedr




Tak jak już pisałam ,zapach na początku jest intensywny ,mocny a po chwili "uderza" orzeźwiający aromat, który łagodzi i dodaje świeżości. Ten cytrusowo waniliowy aromat, nadaje się do noszenia na co dzień ,jak i na wieczorne wyjścia. Co do pory roku ,uważam że pasuje do każdej ,tak jak i pory dnia.

Zapach powstał w 2007 roku w Hiszpanii. Posiada on również wersję męską "Ck IN2U for him".
Twórcami zapachu są Bruno Jovanovic , Jean-Marc Chaillan , Loc Dong i Carlos Benaim.


Zapach zamknięty jest w masywnej białej butelce ,przypominającej butelkę od napoju. Kształt flakonu miał za zadanie wpasować się w trendy młodzieżowe i właśnie tak być kojarzonym.
Koncepcja perfum In2U nawiązuje do kultury młodych ludzi, którzy korzystają z najnowszych technologii cyfrowych, smsy, Instagram, Fb i innych cyfrowych udogodnień.



Zapach występuje w trzech pojemnościach : 50 ml, 100 ml i 150ml.

Ja osobiście zapach pokochałam od pierwszego powąchania. Pasuje do mnie idealnie i zaraz obok "Obsession Night" (tu znajdziecie recenzję : tajemnicza-noc) są to moje ulubione zapachy od Calvin Klein. 






Dostępność: RossmannSuperpharmEzebraNotinoE-glamour

Cena : 75 zł - 150 zł

Pojemność : 100 ml ,50 ml, 150 ml

Moja ocena : 10/10



I na sam koniec Kochani ,chciałabym życzyć Wam szczęśliwego Nowego Roku, dużo zdrowia i radości 🎔🎔

8 komentarzy:

  1. Moja ulubiona marka :) Uwielbiam uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię zapachy Unisex. Myślę, że przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten zapach, a z CK mam kilka zapachów i każdy mi odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już zdecydowałam, że będzie to prezent dla córki. Perfumy idealne dla młodej damy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest to mój ulubiony zapach już od kilku lat - regularnie do niego wracam. Nie jest to typowy kobiecy zapach, jest raczej trudny do zdefiniowania, ale przez to najbardziej go lubię. Na drugim miejscu jest u mnie Lancome La Vie Est Belle. PS. Bardzo estetyczne zdjęcia i piękne paznokcie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego zapachu i marki. Może kiedyś sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprawdzałam tester tego zapachu, ale nie przypadł mi do gustu tak bardzo, jak kilka innych perfum CK :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak docenisz moją pracę i zostawisz komentarz, dziękuje :)

Copyright © || KOSMETYKI BEZ TAJEMNIC || , Blogger