listopada 29, 2021

Pomysł na prezent - promocja w Hebe.

W okresie przedświątecznym drogerie prześcigają się w promocjach - dla mnie to super czas ponieważ mogę zaoszczędzić kilka złotych przy kupowaniu prezentów najbliższym. Dziś przychodzę do Was z ofertą jaką przygotowała drogeria Hebe. Promocja rozpoczęła się 22.11 a potrwa aż do 24.12. Tak że fajnie ,szczególnie dla tych do kupują prezenty na ostatnią chwilę. Ja w tym roku kupowanie prezentów rozpoczęłam dość wcześnie ,ponieważ nie lubię niepotrzebnego stresu ,że nie zdążę. Zaprezentuje Wam co polecam z kosmetyków dostępnych w Hebe , postaram się znaleźć super oferty w różnych przedziałach cenowych. 



Moja propozycja, są to produkty które polecam. Przy wyborze perfum proszę sugerować się pojemnością a dopiero później ceną ,znalazłam i wybrałam te zapachy które znam i które faktycznie się opłaca.

 do 50 zł


* dwa zapachy od Vittorio Bellucci , są to tańsze zamienniki zapachów Versace -  Bright Crystal i Crystal Noir

 do 100 zł



do 200 zł

Mam nadzieję że ten wpis ułatwi Wam poszukiwanie prezentów ,jako maniaczka kosmetyków - ucieszyłabym się z takiego prezentu. 
Prezentów dla bliskich Wam nie pokażę ,ale pokaże za co to sobie kupiłam :)

Ten zestaw Tous "Love Me" (tu znajdziecie recenzję tego zapachu ➡ recenzja-perfum-tous-love-me) aż się prosił żebym go kupiła ;)



Promocja działa online https://www.hebe.pl/ (polecam założyć kartę "My Hebe") i stacjonarnie. A Wy macie już kupione wszystkie prezenty ? 

Miłych zakupów

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za rekomendację. Fajnie mieć takie protipy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki zawsze świetnie się sprawdzą w roli prezentu, wybór jest duży.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji odwiedzić tego sklepu, ale siostrzyczka zachwala. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że kosmetyki są zawsze dobrym pomysłem na prezent. Zwłaszcza, gdy ktoś zna gust i potrzeby osoby obdarowanej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina Kwiatkowska7 grudnia 2021 07:45

    Na pewno znajdą się osoby zainteresowane tą promocją, może wypatrzę coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki zawsze świetnie się sprawdzą w roli prezentu

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre kosmetyki to zawsze świetny pomysł na prezent. Dobrze tylko wcześniej dowiedzieć się, czy osoba, którą chcemy obdarować nie ma jakiś alergii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, dlatego warto wcześniej dopytać.

      Usuń
  8. Dzięki za inspiracje, zapewne skorzystam z którejś promocji :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak docenisz moją pracę i zostawisz komentarz, dziękuje :)

Copyright © || KOSMETYKI BEZ TAJEMNIC || , Blogger