maja 26, 2020

Sportowa elegancja - recenzja perfum Adidas "Born Original".

Perfumy - temat rzeka, można o nich pisać godzinami, wymieniać ich zalety, wygląd flakonów, trwałość ,porównywać ceny. Jednak opisać zapach wcale nie jest tak łatwo.
Ciężko jest opisać coś czego nie widać, nie daje koloru ani efektu na skórze. Postaram się aby ten wpis chociaż troszkę przybliżył Wam zapach Adidas "Born Original"









Jakby ktoś miał ochotę dowiedzieć się więcej na temat perfum to zapraszam serdecznie na ten wpis


Przechodząc to tematu zacznę może od tego ,że zapach powstał w 2015 roku i jest to kompozycja kwiatowo-owocowa. Zapach "Born to Original for Her" stworzyła Annick Menardo*




Perfumy zamknięte są w szklanym flakonie, którego design przedstawia roztopione cieknące szkło, wzmagające jego dynamiczność. Uzupełnieniem kompozycji są elementy industrialne, takie jak zamknięcie w formie specjalnej nakrętki, której odbezpieczenie spowoduje uwolnienie zapachu. Unikatowy flakon ukryty jest w gładkim, białym pudełeczku.




Kolejnym ważnym elementem są nuty zapachowe:


  
bergamotka, morela, skórka pomarańczy



zaraz po nutach głowy, czujemy ten aromat 
Candy Apple, jaśmin, kokos



zapachy tej nuty czujemy na samym końcu i to one zostają z nami najdłużej
cedr, fasola tonka, oliwka




*Kumaryna - organiczny związek chemiczny z grupy benzopironów, lakton kwasu o-hydroksycynamonowego. W hydrolizie enzymatycznej rozkłada się na glukozę i wolne kwasy kumarynowe, w wyniku czego wyzwala się przyjemny i charakterystyczny zapach siana. 

Tak jak w tytule ,do tego zapachu pasuje idealnie określenie sportowa elegancja. Jako że perfumy są również dodatkiem do stylizacji, tu widzę np elegancką prostą marynarkę i sportowe buty.
Według mnie zapach ten bardziej nadaje się do wyjść dziennych, na wieczorne wyjścia preferuje bardziej mocne i wyraziste zapachy takie jak np. Gucci "Guilty" czy Chloé "Nomade".


Świeże i cytrusowe, nie duszące i średnio słodkie. Na początku bardzo mocno dominuje morela i delikatny aromat pomarańczy. Po chwili zapach ten przekształca się w bardziej stonowany i elegancki. Perfumy jak na taki "lekki" zapach są trwałe.

i jeszcze  kilka słów od producenta (z tej serii jest również wersja "For Him" dla mężczyzn)

"Born Original to dwie dynamiczne wody, które uwolnią twoją twórczą naturę. Wraz z wprowadzeniem Born Original, marka adidas Originals stawia pytanie:, „Kiedy naprawdę się rodzimy?” (When are we really born?). Odpowiedź jest prosta: naprawdę rodzimy się wtedy, gdy odnajdujemy swoje prawdziwe, kreatywne ja. Nowy duet zapachów ma zadziałać jak iskra, od której zapłonie nasza wyobraźnia; jak klucz, który otworzy nasz unikalny, indywidualny potencjał."


I na sam koniec cena i dostępność:
Ja swoje perfumy zamówiłam w drogerii online - e-glamour.pl ,za wodę perfumowaną w pojemności 50 ml zapłaciłam 46,40 zł więc bardzo się opłacało. Tu macie link do perfum


i takie małe porównanie z Rossmann :




Jak widzicie ,nawet przed promocją na e-glamour jest taniej niż w Rossmann.Więc za nim kupicie swoje ulubione/wymarzone perfumy poszukajcie najlepszej ceny - bo po co przepłacać.
A co do drogerii e-glamour to z czystym sumieniem mogę Wam polecić, oryginalne kosmetyki w dobrych cenach. 




49 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie lekkie zapachy ,niezależnie od pory dnia czy roku :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te zapachy, chyba skuszę się kupić coś dla siebie
    https://swiatdisneyapl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam zapoznać się z ofertą wyżej wymienionej perfumerii ,mają na prawdę duży wybór i bardzo korzystne ceny ;)

      Usuń
  3. Fajny flakon. Jednak jeśli chodzi o perfumy to muszę poczuć osobiście zapach. Wyjątki stanowią moje ulubione perfumy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie,zawsze lepiej jest najpierw powąchać niż później żałować ;)

      Usuń
  4. Sądząc po wymienionych nutach, zapach pewnie przypadły mi do gustu - a ta różnica w cenie kolosalna! Dzięki za takie obrazowe porównanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tymi cenami to na prawdę trzeba uważać ;)

      Usuń
    2. Lepiej posprawdzać zanim coś się kupi w zaporowej cenie. ;-) Czasem można się skusić i później żałować. :-)

      Usuń
  5. Myślę, że ten zapach u mnie by zdominował inne jakie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest piękny i jednocześnie taki inny niż większość ;)

      Usuń
  6. Zawsze uważam, że warto się rozejrzeć zanim się kupi, bo ceny naprawdę się różnią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ludzie rzadko się rozglądają ,ponieważ boją się że jak cena niska to produkt nie będzie oryginalny ;)

      Usuń
  7. Flakoniki super się prezentują, ale najbardziej jestem ciekawa zapachu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często testery są w Rossmann ,tak czy siak polecam powąchać ;)

      Usuń
  8. Kurczę, bardzo mnie zainteresowały te nuty! Szczególnie baza i nuta głowy. Uwielbiam zapach bergamotki i cedru! Jeśli cedr miałby zostać ze mną na dłużej, to brałabym. Ale piszesz, że na początku czuć raczej pomarańczę i morelę - a jak jest z tą bergamotką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bergamotka lekko przebija się przez morelę i pomarańczę - bardzo delikatnie ale można ją wyczuć ;)

      Usuń
  9. Swietnie piszesz o tym, czego nie da sie powąchać przez monitor, wpływasz na wyobraźnię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się bardzo,piszę tak jak sama bym chciała czytać o perfumach ;)

      Usuń
  10. Ciężko jest opisać zapach, mimo wszystko trzeba jednak powąchać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ,żadne słowa nie zastąpią zapachu,mogą jedynie go przybliżyć ;)

      Usuń
  11. Lubię czytać o perfumach, ale na kobiecie tak muszę powąchać 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. inaczej pachną w flakoniku a inaczej na skórze ;)

      Usuń
  12. Zawsze, gdy jestem w rossmanie wącham ten perfum :P któregoś dnia go kupię, bo strasznie mi się podoba :D męska wersja również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go wąchałam w Rossmannie bardzo długo ,aż pewnego dnia przepadłam i się zakochałam ;)

      Usuń
  13. Myślę, że ten zapach mógłby mi się spodobać. Lubię takie świeże zapachy. Może kiedyś po kiego sięgnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się twój wpis. Zwłaszcza to, że dodałam sporo obrazków, dzięki czemu nie ma ściany tekstów. Od razu lepiej się czyta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wolę takie wpisy,fajnie pooglądać zdjęcia ;)

      Usuń
  15. Brzmi, jak idealny zapach dla mnie. Lubię kiedy perfumy mają świeżą cytrusową nutę, chyba jeszcze nie dorosłam do cięższych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to zależy od pory roku ,nie wyobrażam sobie ciężkich i mocnych zapachów w gorący dzień ;)

      Usuń
  16. Ciekawa jestem tego zapachu, chyba coś dla mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz wypróbować ,fajny zapach i można go dostać w fajnej cenie ;)

      Usuń
  17. Wyglądają przepięknie, nuty zapachowe do mnie przemawiają, koniecznie muszę je sprawdzić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. musi naprawdę fajnie pachnieć, sprezentuję chyba taki siostrze, na pewno będzie zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy byłby zadowolony z takiego prezentu

      Usuń
    2. Dokładnie ,taki prezent to strzał w dziesiątkę ;)

      Usuń
  19. Byłam w Rossmannie i udało mi się powąchać - przepiękne ,chyba się na nie skuszę ,ale na pewno wybiorę jakąś drogerię internetową ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ,lepiej nie przepłacać ;) fajnie że Ci się spodobał ;)

      Usuń
  20. Zastanawiam się nad nim mocno, zrobiłaś mi jednak ochotę na poznanie tego bukietu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wart poznania ;) na prawdę jest bardzo interesujący ;)

      Usuń
  21. omg to coś dla mnie. skórka pomarańczy i kokos mnie przekonują!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda na ciekawy zapach, może warto się mu samej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś miałam okazję wąchać zapach tych perfum i przyznam, że bardzo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak docenisz moją pracę i zostawisz komentarz, dziękuje :)

Copyright © || KOSMETYKI BEZ TAJEMNIC || , Blogger