lutego 11, 2021

TOP 5 - pigmenty.

 Dziś przedstawię Wam moje top 5 ulubionych sypkich pigmentów. Pigmenty mają wiele zastosowań w makijażu, ale najczęściej używa się ich do makijażu oczu. Może je "nosić" samodzielnie albo wzbogacić makijaż taką oto błyskotką. Ja uwielbiam używać ich jako wzbogacenie takiego dziennego ,prostego makijażu. Bardzo fajnie wyglądają pomalowane rzęsy i odrobina błysku na powiece. W sklepach znajdziemy mnóstwo kolorów , ja często sięgam po takie neutralne ,nie za moce kolory - takie aby pasowały na dzień. 


Nie przedłużając zaczynamy od mojego ulubionego i jak dla mnie najpiękniejszego pigmentu:

1. My Secret "Magic Dust Pigment" - Kolor na który się zdecydowałam ,przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Niby złoty a mieni się na zielono, a momentami  trochę wpada w taki miedziany (oczywiście ciężko to uchwycić na zdjęciu). Drobno zmielony ,jest po prostu przepiękny. Posiadam kolor 02 Golden Green.


Dostępność : Drogeria "Natura"

Cena : 16 zł

Pojemność : 2 g

Kolory : 01 Turquoise Snow, 02 Golden Green, 03 Lilac Star

Moja ocena : 10/10


2. Hean " Treasure Foil Metallic" - Pigment/cień foliowy, daje efekt metaliczny ,pięknie się błyszczy. Kolor który wybrałam pasuje idealnie na co dzień. Jakość jest bardzo dobra, polubiłam ten cień od pierwszego nałożenia. Drobny pyłek , łatwo się aplikuje. Kolor który mam to 922 Champagne.



Dostępność : Hebe

Cena : 12 zł

Pojemność : 1,2 g

Kolory : 14 kolorów do wyboru

Moja ocena : 10/10


3. MIYO "Sprinkle Me! Pure Pigment" - Marka Miyo ma chyba najpiękniejsze i najtańsze kosmetyki do makijażu. Pigment który wybrałam jest totalnym sztosem. Wygląda niesamowicie sam na powiece, jego błysk jest fenomenalny. Jestem zakochana w tym produkcie i na pewno zostanie ze mną na dłużej. Kolor który wybrałam to No 07 Pink Ounce. Kolor biało różowy ,delikatnie mieni się na zielony/fioletowy. Zależy od tego jak pada światło.


Dostępność : Miyomakeup.com

Cena : 16 zł

Pojemność : 2 ml

Kolory : 12 kolorów do wyboru 

Moja ocena : 10/10


4.Bell "Queen of the Night Shimmering Glitter" - Tu mamy już inną konsystencję, klasyczny brokat ,drobny, przepięknie błyszczący. Mieni się na kolory srebrny i fioletowy, dzięki temu mamy fajny chłodny odcień na powiece. Pod ten brokat należy nałożyć bazę ,dzięki której brokat zostanie na powiece a nie powędruje na całą twarz. Kolor który mam to 01 Silver Rose.




Dostępność : Bellsklep.com.pl , czasem można dostać stacjonarnie w Biedronka.

Cena : 10,49 zł

Pojemność : brak informacji

Kolory : 1 kolor

Moja ocena : 10/10


5.Bell "Shine eye powder" - Bell lubi mnie rozpieszczać swoimi pigmentami. Ich kolory są cudne a jakość niczym z górnej półki. Niestety zdjęcie nie chce oddać w stu procentach tego błysku ,ale jeśli ktoś zna kosmetyki Bell ,ten wie o czym mówię. Pigment/cień jest po prosu idealny. Świetna konsystencja i rewelacyjna trwałość. Kolor który mam to 01 Snowdrop.



Dostępność : Biedronka (aktualna kolekcja) 

Cena : 10,99 zł

Pojemność : brak informacji

Kolory : 01 Snowdrop , 02 Tulip

Moja ocena : 10/10


Z każdego pigmentu jestem bardzo zadowolona ,ale należy pamiętać że takie produkty nakładamy na bazę (specjalna pod pigment) i co ważne - najlepiej nakładać palcem albo płaskim pędzelkiem np takim:

Sypkie cienie lub pigmenty możemy łączyć z liquidem lub duraline i wtedy mamy cień w kremie / płynie.



Uważam że makijaż wzbogacony takim błyskiem, prezentuje się znacznie ciekawiej. A Wy używacie pigmentów ?


Ale się cieszę ,już powoli w sklepach pojawiają się wiosenne kwiaty ,tylko niestety pogoda mało wiosenna. Nie wiem jak u Was ale u mnie "wieje złem". Liczę na szybkie przyjście ciepłej wiosny.



A to jeszcze nie koniec, dziś mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny. Dokładnie rok temu dodałam pierwszy wpis. Nie jest to mój pierwszy blog ,ale mam nadzieje ,że ten zostanie ze mną najdłużej i pozwoli mi rozwijać swoją pasję i pisać dla Was coraz lepsze recenzje :) ❤❤



12 komentarzy:

  1. U mnie pigmenty to akurat w mocnych kolorach nawet neonach:) idealny dodatek do make-upu a czasem robi cala robotę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko używam pigmentow ale fe wyglądają całkiem ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie wszystkiego najlepszego i sto lat życzymy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawie codziennie oglądam tutoriale na YT polskich beauty blogerek. Większość pigmentow widzialam w uzyciu. I tak, przyznam Ci rację, że są dobre. W Biedronce warto je kupować od Bell bo są dostępne, użyteczne, jak sama zaznaczyłaś dobrej jakości i w dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam wszystkie panie, które potrafią zrobić z makijażu dosłownie dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam pigmentów, ale bardzo miło czytało mi się Twój wpis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zestawienie. Super, że jesteś z nich zadowolona. Ja nie używam pigmentów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam pigmentów, ale dobrze, że Ty jesteś zadowolona z tych, które prezentujesz we wpisie.

    OdpowiedzUsuń
  9. W ogóle nie używam pigmentów. Trudno mi się, wiec odnieść do tego, co przedstawiłaś, ale ładny, starannie wykonany makijaż zawsze mnie zachwyci:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że to moje kolory :) Ubolewam nad tym, że nie potrafię się malować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe te pigmenty :) Muszę kupić sobie nowe, bo ostatnio jakoś zaniedbałam makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy bloga, dużo siły do pisania kolejnych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak docenisz moją pracę i zostawisz komentarz, dziękuje :)

Copyright © || KOSMETYKI BEZ TAJEMNIC || , Blogger