kwietnia 14, 2020

Feel the Nature - nowa kolekcja Bell.

Święta, święta i po świętach - jakoś specjalnie nie odczułam tego świątecznego klimatu, nie tylko przez panującą na świecie trudną sytuację i brak rodziny przy stole, ale ogólnie święta Wielkanocy (wiem, że religijnie są to ważne święta) jakoś do mnie nie przemawiają i nie mogę poczuć tej ich magii. A jak jest u Was ?
#TeamWielkanoc czy #TeamBożeNarodzenie
Ja zdecydowanie wolę Boże Narodzenie, nawet takie bez śniegu ;) 







A zmieniając temat, przychodzę do Was z najnowszą kolekcją kosmetyków 
"Bell Feel the Nature".


W ogóle żałuję ,że tak późno obudziłam się z tymi kosmetykami - i mówię tu ogólnie o kosmetykach Bell. Mimo że w Biedronce jestem prawie codziennie to dopiero moja 4 lub 5 kolekcja tej firmy. A przyznaję ,że ich kosmetyki są na prawdę bardzo dobre i spokojnie mogą stać na równi z tymi najdroższymi.






Ja oczywiście mimo nadmiaru (sporego) kosmetyków ,zdecydowałam się na cztery produkty, które na pewno zużyję (kiedyś).
Czyli pomadka matowa, róż, bronzer i rozświetlacz. Jeśli chodzi o te dwa ostatnie to muszę przyznać ,że firma Bell  stanęła na wysokości zadania i robi na prawdę genialne bronzery - mają piękny kolor, ładnie "leżą" na twarzy i są bardzo trwałe .Rozświetlacze to po prostu bajka ,jeśli są tu jakieś "sroczki" które kochają glow to rozświetlacz Bell jest pozycją obowiązkową w Waszej kosmetyczce.
Róż do policzków ,na pewno użyję jako cienia do powiek, ponieważ wystarczy trochę słońca albo wiatru albo mrozu i mam naturalnie zaróżowione policzki. Róże z Bell mają przepiękną złotą poświatę ,która w dobrym świetle robi wrażenie.


Pokażę Wam jak prezentują się te kosmetyki na które się zdecydowałam - cena jak zawsze do 15 zł, nie pamiętam dokładnie ile, ale wydaje mi się że róż/bronzer/rozświetlacz są po 12,99 zł a pomadka 9,99 zł.






Zacznę od różu do policzków. Ma piękny różowo złoty kolor , u mnie częściej niż na policzkach ląduje na powiekach.




Genialny bronzer ,odcień neutralny - będzie pasował do większości karnacji.



Czas na najpiękniejszy kosmetyk, czyli rozświetlacz ,mocny błysk - efekt tafli.



Ostatnią rzeczą jest pomadka w kolorze "brudnego" różu przełamany delikatnie beżem. Boski kolor i rewelacyjna formuła.




Jestem po raz kolejny bardzo zadowolona z kolekcji jaką wypuściło Bell, szkoda tylko że w pięknym makijażu nie mam za bardzo gdzie wyjść - co najwyżej z pokoju do kuchni ;) 
a Wam jak się podoba ? 



56 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja, piękne kolory ,piękne zdjęcia ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka jest przepiękna! A rozświetlacz wygląda mi na fajny w roli cienia do powiek. Z checią obejrzę te kosmetyki na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mało wiem o kosmetykach, ale mojej siostrze mogłyby się spodobać

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, że ani roz, ani rozświetlacz to nie są moje klimaty. Za to pomadka to jakiś sztosik i pewnie się jej bliżej przyjrzę. 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest piękna i ma fajną formułę :) warta uwagi :)

      Usuń
  5. Rozświetlacz rzeczywiście pięknie błyszczy, jest moc! Bronzer też fajnie wygląda, a pomadka bardzo w mojej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w mojej też,uwielbiam takie kolory i na szczęści mi pasują ;)

      Usuń
  6. Kolorek świetny. Musiałabym dokładnie przeanalizować skład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrząc na cenę,skład raczej nie będzie rewelacyjny ;)

      Usuń
  7. Jakoś nigdy nie miałam okazji przetestować nic z tej firmy, a też nawet nie wiedziałam, że mają produkty w takich przystępnych cenach, więc może coś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbować ,są na prawdę dobre i jak widać tanie ;)

      Usuń
  8. Bell kiedyś było marką bardzo znaną, później na jakiś czas zniknęli i teraz ciężko dostać te produkty. Nie wiem czy są gdzieś poza Biedronką, a ja bardzo nie lubię jeździć tam na zakupy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem,dostępne są jeszcze online na stronie Bell :)

      Usuń
  9. Piękne opakowania ma ta kolekcja <3 uwielbiam gdy marka Bell wypuszcza edycje limitowane. Najprawdopodobniej skuszę się na cienie do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam te edycje limitowane,tylko w sumie szkoda że są limitowane :P

      Usuń
  10. W oko wpadł mi rozświetlacz, jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie nowinki kosmetyczne! Świetne produkty! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bell ma dużo fajnych kosmetyków
    Strasznie lubię tę firmę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba przyznać ,że prezentują się bardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja raczej się nie skuszę, bo z kolorówki na razie wszystko mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorsze jest to,że ja też wszystko mam a wyszło jak wyszło :P

      Usuń
  15. Bell ma fajne kosmetyki w bardzo przystępnych cenach, zwłaszcza te rozświetlacze bardzo zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozświetlacze robią genialne ,spokojnie jakością dorównują tym z wyższej półki cenowej ;)

      Usuń
  16. Jeszcze nie spotkałam się z tą kolekcją, być może dlatego, że niezbyt często gdzieś teraz do sklepów wychodzę. Samą markę jak najbardziej znam i lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja żałuję,że tak długo nie używałam ich kosmetyków ;)

      Usuń
  17. Nie znam tej firmy. Prezentują się całkiem całkiem ale ja jednak musiałabym zobaczyć w realu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie,zdjęcie nigdy nie odda w 100 % koloru ;)

      Usuń
  18. Ja też team Boże Narodzenie, haha
    A kosmetyki prezentują się cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne kolorki. Najbardziej przypadł mi do gustu kolor szminki - wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię Bell za dość niską cenę i dobre kosmetyki, dawno niczego nie miałam - czas nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Generalnie coraz mniej ludzi celebruje święta. A tegoroczne były wyjątkowo niesprzyjające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również to zauważyłam ;) tylko zastanawia mnie dlaczego tak się dzieje,bardzo bym chciała wrócić to czasów kiedy faktycznie było czuć magię i klimat świąt ;)

      Usuń
  22. Ten post wygląda tak profesjonalnie :o Sorry, że to podkreślam, ale nie mogłam się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ,miło się czyta takie komentarze :)

      Usuń
  23. Trudny wybór :) I jedne i drugie święta są cudowne z innych powodów. Ciekawa kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już od kilku lat nie mogę poczuć magii Wielkanocy ;)

      Usuń
  24. Nam też jakoś zimowe święta bardziej się podobają 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śnieg (jak już łaskawie spadnie) + światełka i kolędy - uwielbiam to :)

      Usuń
  25. Bell niezmiennie mnie zaskakuje jakością za te ceny, muszę powiedzieć, że nie mają wielkiej konkurencji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się ;) często mają lepsze produkty niż "droższe" marki :)

      Usuń

Będzie mi niezmiernie miło jak docenisz moją pracę i zostawisz komentarz, dziękuje :)

Copyright © || KOSMETYKI BEZ TAJEMNIC || , Blogger