października 14, 2020

Promocja w Rossmann, co warto kupić ?

 Już niebawem czyli 16 października rozpoczyna się najpopularniejsza promocja w drogeriach Rossmann. Mowa tu oczywiście o promocji - 55 % na kosmetyki do makijażu ,która od pewnego czasu jest w troszkę innej formie a mianowicie rabaty sięgają nawet - 60 % i o ile dobrze wiem to nie ma żadnych ograniczeń co do ilości kupionych kosmetyków (kiedyś było minimum trzy różne produkty) ,potrzebna jedynie jest karta klubu Rossmann. 






Ja na promocji chyba nic nie kupię ,ponieważ muszę wykorzystać moje spore zapasy kosmetyczne (muszę się ogarnąć z tym kupowaniem bo to zaczyna być niepokojące😅 ) ale chętnie przybliżę Wam co jest według mnie warte uwagi ;)


✓Na wstępie przypomnę że promocja trwa od 16.10 do 31.10

No to zaczynamy:


Jak widzicie tusz Eveline kosztuje 6 zł ,więc jak ktoś nie używał to zachęcam do wypróbowania - tusze z tej serii (mówię tu o tym czarno różowym) mają silikonowe szczoteczki. Jeśli chcecie zobaczyć jak wygląda i jakie jeszcze tusze polecam to zapraszam na ten wpis ➝top-5-tusze-do-rzes


Jeśli szukacie dobrych kredek do oczu w różnych kolorach to z czystym sumieniem polecam Wam te z Miss Sporty ,a najtrwalszy eyeliner w pisaku to ten złoto czarny od Eveline.



Warto skorzystać z promocji jeśli lubicie marki takie jak L'oreal ,Maybelline czy Max Factor bo jak widzicie ceny są bardzo korzystne (niestety bez promocji Rossmann ma nieco przesadzone ceny na te marki)




Jeśli chodzi o podkłady to u mnie numerem jeden od dłuższego czasu jest Affinitone od Maybelline ⟶ tu znajdziecie recenzję affinitone-od-maybelline-recenzja , za tą cenę bardzo się opłaca.

Pamiętajcie żeby dobrać odpowiedni podkład (nie mówię tu o kolorze) musicie pamiętać że do cery tłustej najlepsze są matujące podkłady a do suchej takie które są rozświetlające albo przynajmniej nawilżające. Rimmel Lasting Radiance jest typowo rozświetlający ,Wibo Forever Better Skin natomiast jest już cięższy i mocniej kryjący.

W bardzo dobrej cenie jest również paletka 3 w 1 Rimmel x Kate Moss ⟶ tu znajdziecie recenzję tej paletki ale też innych kosmetyków make up & beauty



Pudry w kamieniu - tu mam małe doświadczenie bo mało co używam ale polecić mogę Wam ten niebieski z Miss Sporty So Matte. Nie bieli skóry a ładnie ją matuje.


W kwestii matowych pomadek polecam K'lips od Lovely - jest mega trwała ,jeśli chodzi o Maybelline Super Stay Matte Ink - jak dla mnie brzydko się odcina od naturalnego koloru ust. Jak szukacie błyszczyku to zapraszam na ten wpis ➝TOP 5 - błyszczyki.

Ostatnia kategoria to korektory ,ja mam problem z suchym miejscem pod oczami ,więc przetestowałam mnóstwo korektorów i wybrałam te które sprawdzają się najlepiej.


Korektory Lovely są mocno kryjące ale mają taką fajną "wilgotną" formułę ,dzięki czemu nie podkreślają suchości mojej skóry. Korektor Miss Sporty ma słabsze krycie ale ładnie rozjaśnia cienie pod oczami, a L'oreal jest taki średnio kryjący.


A jak to wygląda u Was ? Planujecie jakieś zakupy na październikowej promocji ? Jestem bardzo ciekawa czy macie takie zapasy kosmetyków jak ja ,czy kupujecie i na bieżąco zużywacie 😀

7 komentarzy:

  1. O widzę mój ulubiony tusz L'oreal w super cenie jak na rossmann :-))) chyba się przejdę na mini zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie zapomniałam o tej promocji, muszę koniecznie wybrać się do Rossmanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłowiłaś się :). Tych cieni nie widziałam nigdy, bardzo ładne. Musze zwrócić na nie uwagę jak będę w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory cieni. Choć mało się maluję, promocji na pewno nie opuszczę ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wolno mi oglądać takich rzeczy! moja kosmetyczka świeci pustaki, a tu takie promocje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się wybrać po tusz i podkład. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie zrobiłam zakupów, ale zapewne kupię pudry na zapas i może jakieś nowości do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak docenisz moją pracę i zostawisz komentarz, dziękuje :)

Copyright © || KOSMETYKI BEZ TAJEMNIC || , Blogger