października 23, 2020

Przegląd nowości kosmetycznych.

 Piątek ,piąteczek a ja w dresie z kubkiem herbaty z imbirem piszę dla Was. W "normalnych" czasach pewnie szykowałabym się na jakieś wieczorne wyjście...no ale cóż takie życie - nawet nie ma za bardzo gdzie wyjść. Obecna sytuacja jak i pogoda sprawiają że nawet polubiłam siedzenie w domu. Październik mimo że szary i bury to pozwolił mi zaopatrzyć się w nowe kolorowe kosmetyki, co zawsze w małym stopniu poprawia humor. Nie przedłużając zapraszam Was na mały przegląd nowości kosmetycznych - część już przetestowana a część czeka grzecznie na swoją kolej.






1.Jesienna kolekcja lakierów O'NAIL.

Lakiery dostępne w Biedronce, są tanie i mają świetną jakość. Zastanawiam się tylko po co mi tyle kolorów jak w ostatnim czasie używam tylko takich kolorów jak nude i czerwony. To już chyba starość ponieważ zawsze kochałam różnokolorowe paznokcie a w szczególności neony.


Mój faworyt to kolor "Coffee Shake" czyli nude z delikatnymi drobinkami. 


Dostępność : Biedronka

Cena : 9,99 zł

Pojemność : 6 ml

Moja ocena : 10/10


2.Krem/żel Garnier "Hyaluronic Aloe Jelly".

 Jestem posiadaczką cery mieszanej w kierunku tłustej (szczególnie w strefie T) ,dlatego kremy o ciężkiej ,tłustej konsystencji mogę używać tylko na policzki i okolicę nosa ,natomiast czoło muszę smarować czymś lżejszym. A że lubię smarować całą twarz jednym kremem skusiłam się na lekki krem/żel od Garnier. Kosmetyki z aloesem uwielbiam i tak jak przypuszczałam krem sprawdził się u mnie na 100% ,skóra jest odpowiednio nawilżona, jest gładziutka i przede wszystkim nie wysusza się szybko. 


Dostępność : Biedronka,Rossmann

Cena : 15-20 zł

Pojemność : 50 ml

Moja ocena : 10/10


3.Nawadniająca mgiełka mineralna Soraya "Aqua Shot".

Suche powietrze nie sprzyja naszej skórze ,szczególnie ta na twarzy jest bardzo narażona na przesuszenie (jakby ktoś był bardziej zainteresowany tym tematem zapraszam tu jak-dbac-o-skoreczyli-ktore-czynniki).Mgiełka fajnie nawilża i odżywia skórę. Używam od dwóch tygodni i jestem na prawdę zadowolona.


Dostępność : Hebe,Ezebra

Cena : 15 zł

Pojemność : 200 ml

Moja ocena : 10/10


4.Maska do włosów Garnier "Aloe Hair Food", maska do włosów Gliss "Hair Repair Protein", odżywka Isana Professional "Blond & Glanz".

To co kocham najbardziej ,czyli pielęgnacja włosów. Trzy produkty ,które moje włosy pokochały od pierwszego użycia. Maska Garnier jest to maska humektantowa (tu znajdziecie informacje jakie włosy kochają humektanty wosing-cz1-rownowaga-pehporowatosc-wosow). świetnie nawilża włosy nadając im naturalny blask - kocham wszystkie maski z serii Hair Food, mają na prawdę dobre składy. Kolejnym produktem jest maska Gliss z proteinami soi i olejem z orzechów babassu. Dla moich średnioporowatych włosów jest idealna. Nie przetłuszcza i nie obciąża za bardzo włosów. Ostatnią już odżywką jest Isana stworzona do pielęgnacji blond włosów. "podbija" i wydobywa kolor blond dzięki ekstraktom ze słonecznika i rumianku. Wszystkie trzy maski/odżywki są warte polecenia.


Dostępność : GarnierCocolita,Notino,Biedronka,Rossmann,Hebe

Cena : 15-25 zł

Pojemność : 390 ml

Moja ocena : 10/10

Dostępność : GlissSuperPharm,Horex,Natura,Rossmann,Biedronka

Cena : 15-25 zł

Pojemność : 400 ml

Moja ocena : 10/10

Dostępność : IsanaRossmann

Cena : 8,99 zł

Pojemność : 200 ml

Moja ocena : 10/10


6.Błyszczyk Lovely H2O.

Mój ukochany błyszczyk. Jeden z niewielu ,który nie skleja ust i co najważniejsze nie wysusza ich. Błyszczyk na bazie wody fenomenalnie nawilża usta, przez co wygląda na ustach pięknie ponieważ nie podkreśla suchych skórek. Posiadam kilka kolorów ,raczej takich neutralnych ,więc tym razem poszłam w mocny róż, który na szczęście na ustach wygląda bardzo naturalne ,raczej powiedziałabym że podkreśla kolor ust (więcej o tym błyszczyku moje-ulubione-byszczyki). Kolor błyszczyka na zdjęciu to nr 8.

Dostępność Rossmann

Cena : 13,99 zł

Pojemność : 4,9 g

Moja ocena : 10/10


7.Cleaner Eveline Cosmetics "Hybrid Professional Nail"

Cleaner czyli odtłuszczacz do paznokci, poprawie przyczepność hybrydy/żelu/klasycznego lakieru do płytki paznokcia.Cleaner spełnia swoją funkcję a dodatkowo jest to jedyny tego typu produkt który pięknie pachnie - jak dla mnie zapach przypomina kosmetyki o zapachu truskawki. 


Dostępność : Makeup,Horex,Rossmann

Cena : 12-15 zł

Pojemność : 150 ml

Moja ocena : 10/10


8.Scrub do ust Lovely "Lip Scrub Can"

Jesień i zima zawsze kojarzy mi się z przesuszonymi i popękanymi ustami ,mimo że pielęgnuje je regularnie wiadomo jak to jest. Oto przed Wami najpiękniej pachnący peeling do ust jaki miałam - pachnie cynamonem i czekoladą. Świetnie nawilża usta i usuwa martwy naskórek. Jedynie mogę się przyczepić do brokatu który jest w środku ,bo po nałożeniu na usta zaraz mam go na całej twarzy.


Dostępność : Rossmann

Cena : 13,49 zł

Pojemność : 15 g

Moja ocena : 10/10


9.Lovely rozświetlacz "Jelly Cheek"

Mój pierwszy rozświetlacz z formułą galaretki. Na wstępie powiem że pachnie cudnie cynamonem. Konsystencja jest dziwna ,nie wiem czemu ale mam problem z aplikowaniem takiego produktu na twarz ,ale za to świetnie sprawdza się jako cień do powiek. Daje efekt złotej tafli.


Dostępność : Rossmann

Cena : 25,99 zł - aktualnie do 31.10 na promocji za 10,39 zł

Pojemność : 15 g

Moja ocena : 10/10


10.Cień w kremie Wibo x KatOsu kolor nr 1 "Venus".

Jak na "sroczkę" przystało nie mogłam przejść obojętnie obok cienia do powiek w kremie który już z daleka migotał na zachętę. Zapłaciłam za niego (leżał w koszu z przecenami) 3,99 zł. Cień ma miliony holograficznych drobinek ,formuła nie jest bardzo gęsta przez co aplikacja jest łatwa. Jest przepiękny, czego niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciu. 


Dostępność : Strefa wyprzedaży w Rossmann ,w sklepie znajdziecie inne kolory.

Cena : 19,99 zł do 31.10 jest w promocji za 12,99 zł ,ja zapłaciłam 3,99 zł

Pojemność : 100 ml

Moja ocena : 10/10


11.Puszek do makijażu Wibo "Doll Powder Puff"

Kupiony z ciekawości w promocji za 4,39 zł - regularna cena 10,99 zł. Kupiłam ponieważ mam same klasyczne gąbeczki do makijażu a do pudru mam tylko pędzel. Czekam teraz na mróz żeby zacząć używać pudru i wtedy na pewno zrecenzuję dokładniej ten puszek.


Dostępność Rossmann

Cena : 10,99 zł aktualnie do 31.10 na promocji za 4,39 zł

Pojemność : -


Uff to już wszystko, mam nadzieje że podobają się Wam takie przeglądy - bo następny już w Listopadzie ;) 



A może Wy testujecie jakieś fajne kosmetyki ? koniecznie dajcie znać ;)

🎔

10 komentarzy:

  1. Sporo tych nowości. Zainteresował mnie ten puszek, koniecznie daj znać jak się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie z kosmetykami, jak u mnie z książkami - nigdy nie za dużo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujące nowości ,mnie najbardziej zaciekawiła mgiełka i zestaw masek do włosów ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne produkty :D W maskę do włosów z Garniera będę musiała się zaopatrzyć :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z nowościami jestem do tyłu jeśli chodzi o kosmetyki. Nie mniej kilka mnie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny przegląd! Mam maskę do włosów z Glissa :) Te lakiery z biedronki są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo ciekawych nowości :) na razie jednak niczego nowego nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wędrówki po kuchni2 listopada 2020 01:19

    Najbardziej zainteresował mnie ten puszek i jestem mega ciekawa jak się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  9. to miłe, że październik szary i bury pozwolił zaopatrzyć się w nowe, kolorowe kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kosmetyki. Mnie bardzo zainteresował krem żel od Garniera. Nie widziałam go wcześniej. Chętnie spróbuje tego produktu, może akurat się z nim polubię. 😉

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak docenisz moją pracę i zostawisz komentarz, dziękuje :)

Copyright © || KOSMETYKI BEZ TAJEMNIC || , Blogger